محتوابرای بازاریابی اینستاگرام(ویدیوهای زنده)

محتوابرای بازاریابی اینستاگرام(ویدیوهای زنده)

ویدیوهای زنده

لایو اینستاگرام یا ضبط ویدئو زنده در اینستاگرام و به اشتراک گذاشتن لحظه ها بدون هیچ سانسور و ویرایشی می تواند یکی از جذاب ترین محتواها را برای مخاطب بسازد . باز هم یکی دیگر از قابلیت های جذاب اینستاگرام این است که این فیلم ها و ویدئو ها را می توانید به اشتراک بگذارید تا افرادی که نتوانستند پخش زنده را ببینند به ضبط شده ویدئو دسترسی داشته باشند . در زمان پخش زنده هم شما می توانید قسمت کامنت گذاری را روشن کنید و نظرات مخاطب ها را هم بخوانید و ارتباط نزدیک تری با آنها داشته باشید .

در مورد کسب و کارها محتوای این نوع ویدئوهای زنده می تواند انواع مختلفی داشته باشد . از مصاحبه مدیر مجموعه با یک فرد خارجی ، جلسات داخلی شرکت که خیلی خصوصی نیستند و اتفاقا در صورت به اشتراک گذاشتن می تواند باعث رفع ابهامات ذهنی مخاطب شود ، پشت صحنه روزهای عادی در مجموعه شما و یا حتی محتوای آموزش از مراحل مختلف کاری که می خواهید به مخاطب خودتان آموزش بدهید مثلا کشیدن یک نقاشی یا کار با فتوشاپ و…

یکی از حس هایی که مخاطب در شبکه های اجتماعی میچرخد تا آن را ارضا کند حس کنجکاوی در مورد ناشناخته هاست . به همین خاطر اگر شما ویدئویی از مراحل ساخت محصول یا پشت صحنه زندگی روزانه کاری  تیم و مجموعه تان تولید کنید مخاطب از روی کنجکاوی حتما تا به انتها آن را دنبال میکند چون دوست ندارد هیچ چیزی از چشم او دور بماند.

یکی از مزایای لایو اینستاگرام شفافیت و صداقت فوق‌العاده آن است. استوری‌های لایو زمانی برای ویرایش و رفع اشکال ندارند و در عین ریسک بالا با مخاطب به خوبی ارتباط برقرار میکنند و صداقت و اصالت کسب و کار شما را نشان می‌دهند. ویدئوهای لایو با نمایش تعداد کابرانی که در طول ویدیو جوین شده یا ویدیو را ترک میکنند به شما دید مناسبی از محتوایی که برای مخاطب جذاب یا غیر جذاب است می دهد .




خبرنامه

با عضویت در خبرنامه آکادمی کشن، به محض انتشار محتوای جدید، از طریق ایمیل باخبر میشی و به این صورت هیچ مقاله یا آموزشی را از دست نمی دی.