محتوای اینفلوئنسری اینستاگرام

محتوای اینفلوئنسری اینستاگرام

۷محتوای اینفلوئنسری

بدون شک یکی از روش های بازاریابی این روزها بازاریابی اینفلوئنسر مارکتینگ است . فقط حواستان باشد که در اولین مرحله حتما به سراغ اینفلوئنسرهایی بروید که دقیقا با برند و سبک کاری و محصولات شما مرتبط باشند .

مثلا اگر ما به سراغ مستر تیستر برویم و از او بخواهیم تبلیغ صفحه اینستاگرام ما و یا برند ما را بکند اشتباه بزرگی کرده ایم . چون مخاطب اصلی این صفحه معمولا افراد شکم دوست و عاشق غذا هستند و دوست دارند در این صفحه فقط هر چیزی که مربوط به غذا است را ببنیند و قطعا به موراد دیگر توجه کافی نمیکنند و این تبلیغ کاملا بی اثر می شود و حتی گاهی تاثیر منفی هم برای برند و هم برای اینفلوئنسر دارد .

 

پس شما با توجه به سبک کار و موضوع کسب و کارتان اول از هر چیزی باید دنبال اینفلونسرهای مرتبط باشید . بعد از این مرحله نوبت به تولید محتوای تبلیغات اینفلوئنسری می رسد . که این مرحله کاملا وابسته به توافق شما با اینفلوئنسر است . بعضی از اینفلوئنسرها همیشه محتوای تبلیغاتی را خودشان تولید میکنند و بعضی دیگر این مسئولیت را قبول نمیکنند و ترجیح می دهند خود برند این کار را بکند و آنها فقط محتوای مورد نظر را به اشتراک بگذارند .

اینفلوئنسر مارکتینگ دقیقا چیزی شبیه تبلیغات دهان به دهان است و معمولا هم اگر همه چیز درست انتخاب شده باشد تاثیر زیادی دارد . و البته همین باعث می شود که در انتخاب اینفلوئنسر و محتوا دقت بیشتری کنید چون اگر اینفلوئنسر یک دفعه کاری خارج از چارچوب انجام بدهد یا به هر شکل کاری کند که مخاطب خودش را ناراحت کند ،ممکن است دقیقا نتیجه عکس بگیرید و به جای جذب مخاطب هر مخاطبی هم که دارید را فراری بدهید .

به عنوان یک کسب و کار همیشه مجبور به همکاری با معروفترین و تأثیرگذارترین و گران ترین اینفلوئنسرها نیستید و می‌توانید از میکرو اینفلوئنسرها هم استفاده کنید.

میکرو اینفلوئنسرها اکانت های اینستاگرامی هستند که تعداد دنبال کننده کمتر ولی با تعامل بیشتر دارند. میکرو اینفلوئنسر بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دنبال کننده دارد، جادوی میکرو اینفلوئنسرها صمیمی و قابل اعتماد بودن آن‌ها با مخاطب خود است که تبلیغات را مانند پیشنهادی دوستانه جلوه می‌دهد که نکته اصلی در هر استراتژی بازاریابی است.




خبرنامه

با عضویت در خبرنامه آکادمی کشن، به محض انتشار محتوای جدید، از طریق ایمیل باخبر میشی و به این صورت هیچ مقاله یا آموزشی را از دست نمی دی.