محتوای پشت صحنه برند اینستاگرام

محتوای پشت صحنه برند اینستاگرام

۸. تولید محتوای پشت صحنه برند

دنبال کنندگان هر صفحه ای در اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر علاقه‌مند هستند به جای تصویری خشک و بی احساس در مورد مدیر یا افراد تیم هم دید واضحی داشته باشند و همین نوع محوا می تواند نظر مخاطب را نسبت به برند و کسب و کار ۱۸۰ درجه تغییر بدهد و باعث حس بهتر مخاطب در مورد آن برند شود . ولی صفحه ای که پر از تبلیغات، محصولات و فروش‌های ویژه و اینجور چیزها باشد قطعا حس خوبی به مخاطب نمی دهد و باعث فراری شدن او می شود .

 

پس یکی از محتواهایی که باید به آن برای موفقیت در اینستاگرام کسب و کارتان توجه کنید تولید محتواهایی به اسم خانواده برند است .

مثلا ما تصمیم داریم به زودی در صفحه اینستاگرام پست هایی را به صورت هفتگی منتشر کنیم به نام# خانواده که مخاطب ما بتواند هر چه سریع تر با تیم ما آشنا شود و ارتباط بهتری برقرار کند .

از لحاظ روانشناسی اثبات شده است که افراد اگر حس کنند محتوایی به صورت ویژه برای دسته خاصی از مخاطبان تولید شده است قطعا تمایل بیشتری به مصرف محتوا و پیگیری صفحه دارند .

مثلا اگر شما به مخاطبان صفحه اینستاگرام تان اعلام کنید که تصمیم دارید ۵ شنبه این هفته به بخش تولید محتوای شرکت یا بخش فروش مجموعه یا … بروید و با افرادی که در این بخش کار میکنند گپ و گفت داشته باشید و آنها را معرفی کنید قطعا مخاطبان زیادی از سر کنجکاوی منتظر فرارسیدن این روز می مانند . البته اگر در شروع کسب و کارتان هستید و فقط خودتان هستید و خودتان هم هیچ مشکلی نیست می توانید کمی از پشت صحنه زندگی روزانه خودتان را با مخاطب به اشتراک بگذارید تا مخاطب با صاحب برند بیشتر آشنا شود و ارتباط برقرار کند

این نوع از پست‌ها یکی از مهم‌ترین انواع محتوای اینستاگرامی هستند چرا که برند را انسانی‌تر و صمیمانه‌تر کرده و بخشی از فرهنگ کسب و کار شما را به مخاطب نمایش می‌دهند.این پست‌های پشت صحنه نباید حالت نمایش و از خود تعریف کردن درباره بی‌نقص بودن ساختار شرکت بگیرند. این پست‌ها با مخاطب صمیمی شده و بخشی از شخصیت شرکت را برای مخاطب به نمایش می‌گذارند.

محتوای پشت صحنه می تواند این موارد باشد :

  • پروفایل کارکنان و هم تیمی ها
  • کارکنان در حال کار
  • یک تور از محل کارتان
  • حضور افراد تیم در رویدادها



خبرنامه

با عضویت در خبرنامه آکادمی کشن، به محض انتشار محتوای جدید، از طریق ایمیل باخبر میشی و به این صورت هیچ مقاله یا آموزشی را از دست نمی دی.