نمی خوام جمله نخ نمای « اینستاگرام به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی در این روزهاست » رو برای بار n ام تکرار کنم . احتمالا این روزا همه ما که کارمون تولید محتوا یا دیجیتال مارکتینگه بارها و بارها این جمله رو شنیده ایم و بزرگترین مشکلی که هم با اون داریم این نیست که نمی دونیم این روزها اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگه در بازاریابی و شناساندن برند مهم هستن بلکه مشکل مون اینه که نمی تونیم از اونها به خوبی برای بازاریابی استفاده کنیم و با این حجم از محتوایی که هر روز در این شبکه ها پخش می شه شاید خیلی خوش بینانه باشه که فکر کنیم می تونیم به راحتی و بدون داشتن استراتژی در این فضا موفق باشیم .
اما اگر چم و خم کار را یاد بگیریم و بدانیم که چه نوع محتوایی را در چه زمانی باید منتشر کنیم قطعا در مدت زمان کمتری می توانیم به نتیجه دلخواه مان برسیم .
البته توجه کنید که این روزها بازاریابی اینستاگرامی فقط به انتشار محتوای درست در زمان درست خلاصه نمیشود بلکه مانند هر شبکه اجتماعی دیگر باید روی برقراری ارتباط و تعامل با مخاطب بیشتر از هر زمان دیگری تمرکز کنیم .
اینستاگرام زمانی که متولد شد و پا به این دنیا گذاشت فقط در حد یک آلبوم عکسی از زندگی روزانه افراد بود که دوست داشتند گوشه هایی از لحظه های زندگی خودشان را با دیگران به اشتراک بگذارند ، اما مشخصا این روزها با تولد اینفلوئنسرها و میکرو اینفلوئنسرهای رنگارنگ بیشتر شبیه بازاری برای تبلیغ و برند سازی کسب و هاست تا فقط یک شبکه اجتماعی دوستانه ! و البته در این شرایط اگر میخواهیم در تبلیغ و برندسازی موفق باشیم دقیقا باید همان حالت دوستانه و جذاب و سرگرم کننده را حفظ کنیم .
و مشخصا برای موفقیت در اینستاگرام هم مهمترین چیزی که وجود دارد تولید محتوای حرفه ای و متنوع و متناسب با نیاز برند است .
با عضویت در خبرنامه آکادمی کشن، به محض انتشار محتوای جدید، از طریق ایمیل باخبر میشی و به این صورت هیچ مقاله یا آموزشی را از دست نمی دی.