لوگو کشن

درباره کشن :


ریشه های رستاک

ریشه های رستاک در اوایل سال 2002میلادی، در خارج از مرزهای جغرافیایی ایران بنا نهاده شد و بعد از سالها در بهار 1389 هجری شمسی ثمره¬ی این ریشه ها به کشور عزیزمان ایران رسید.

از همان ابتدا رستاک با هدف رشد و ارتقای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران فعالیت خود را در سه حوزه ی اطلاع رسانی ارتباطات و ابزار کار با محوریت گفتمان دیجیتال آغاز نمود و با انجام سالها مطالعه ، تحقیق و پژوهش و انجام پروژه های متنوع علمی و پژوهشی در گوشه گوشه¬ی دنیا به رشد خود ادامه داد.

سابقه طولانی رستاک از یکسو و توجه به نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی سازمان از بدو شکل گیری و همچنین تجربیات مختلف در همکاری با سازمانها و شرکتها نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح برون مرزی؛ این شرکت را به بستری بسیار مناسب جهت پی ریزی و آسیب شناسی، تحلیل نیازهای سازمانها، طراحی، تولید و پشتیبانی و در مجموع ارتقای بلوغ فناوری اطلاعات در سطحی قابل رقابت با سازمانها و شرکتهای مشابه برون مرزی تبدیل کرده است.

داده ابزار رستاک یکی از شرکت های تابعه هلدینگ رستاک میباشد که از سال 1392 شروع به فعالیت نموده و تا کنون بیش از 22 سرویس را پایه گذاری و راه اندازی نموده است که از برترین های آن میتوان به سرویس اپلیکیشن اختصاصی سفارش آنلاین غذا (اَپ فود) ، شناسنامه الکترونیک کالا (وِندُر) ، سامانه ارتباطی رسانه سوم ، سرویس گفتمان دیجیتال توصیف محصول (کُشِن) و چندین سرویس دیگر اشاره نمود.

کُشِن ، ابزاری مدرن در گفتمان دیجیتال

کُشِن برگرفته از واژه ی اصیل فارسی کَشَن به معنای فزونی و فراوانی میباشد.

شرکت داده ابزار رستاک پس از سال ها تحقیق و تجربه در خصوص انواع ابزارهای ارتباطی و مفهوم گفتمان دیجیتال و همچنین برقراری ارتباط با بسیاری از متخصصین رسانه در چندین کشور اروپایی و آسیایی ، اقدام به طراحی محصولی به نام کُشِن نمود .

کُشِن از بروزترین و جذاب ترین ابزار رسانه ای یعنی موشن گرافیک بهره گرفت تا تخصص خود ، یعنی معماری پیام را ، با روشی نوین و تاثیرگذار به مخاطب منتقل نماید. در اصل میتوان تخصص اصلی تیم تشکیل دهنده ی کُشِن را رسانه ، معماری پیام ، مهندسی اطلاعات و شناخت راهکارهای نفوذ در آحاد جامعه دانست .

کُشِن یک موشن گرافیک 60ثانیه ای میباشد که کالا یا خدمت را در بیش از 45 سرفصل اطلاعاتی توصیف میکند. این توصیف از معرفی برند آغاز شده ، به معرفی محصول میپردازد و در ادامه به راهنما و فرهنگ استفاده از آن محصول اشاره میکند.

کُشِن سابقه ی تولید بیش از سه هزار دقیقه محتوا برای بسیاری از برند های ایرانی از جمله بانک شهر ، بانک ملی ، بستنی روز ، پیک بادپا و ارگان های دولتی مانند صدا و سیما ، شهرداری تهران ، ستاد برگزاری راهپیمایی اربعین ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزارت آموزش و پرورش ، وزارت علوم و چندین ارگان دولتی و خصوصی دیگر را دارد.

تئوری سازمان

سطح بلوغ

بلوغ سازمانی یکی از پارامترهایی است که کارآفرینان و مدیران ایرانی یا از آن اطلاع صحیحی ندارند ویا آن را به عنوان یک پارامتر مهم در ارزشیابی سازمان لحاظ نمی کنند و به تبع آن در تصمیم سازی های خود پیوسته می بایست یک پارامتر پر ریسک را تحمیل یابند .

موسسین و مدیران ارشد داده ابزار رستاک از ابتدای تأسیس این سازمان دانش پایه ، پی بنای آن را با اصول سنجی سطح بلوغ مبنا ، گماردند . حال پس از 11 سال فعالیت در هلدینگ رستاک مفتخرند به آنکه سه پلۀ طاقت فرسا به لحاظ توسعه زیرساخت های سازمانی را ، طی نموده اند . با احتساب مقادیر زیرساختی در محاسبه نقطه به نقطه منحنی بلوغ سازمانی می توانیم به شما متخصصین گرامی اعلام داریم که سازمان ما به لیاقت نقطه بلوغ 3 دست یافته است .

هرم مدیریت

همانطور که مستحضر هستید سطح بلوغ سازمانی داده ابزار رستاک 3 میباشد و آن به این معنیست که هرم مدیریتی آن سه لایه است . و از این باب میتوان گفت که داده ابزار رستاک از معدود شرکت های خصوصی ایران می باشد که سیاست های ارشدش راهبردی است ، نه نظارتی و این به آن دلیل است که دیدگاه های مدیریتی داده ابزار رستاک نظارت را یک شی تنفیذ شده در لایه میانی مفروض دارد. (آشیانه میبایست توسط ساکنینش اداره شود)

فرآیندهای سازمانی

از آنجا که سازمان داده ابزار رستاک ساختاری ماتریسی دارد ، گفتمان تشریحی در باب فرایندهایش کاری است بس دشوار ؛ فرآیندهای سازمانی داده ابزار رستاک در مسیرهای چندگانه جریان می یابند از این رو ارتباطاتشان نیز از روابط چندگانه جبری تابعیت می نماید . حال شاید سوالی در اذهان ایجاد گردد که این پیچیدگی در معماری این فرآیندها چه سودی خواهد داشت ؟

برای پاسخ به این سوال می بایست فواید این معماری را تشریح نمود ، یکی از فواید این معماری آن است که مدیریت ارشد در برنامه ریزی استراتژی اش می تواند از پایۀ "دانش سازمانی لایه اجرائی اش" بهره گیرد. ازدیگر فواید آن می توان به کوتاه شدن روال اداری اشاره نمود . نظارت در دل راهبری را نیز می توان به آن منصوب نمود و دهها فواید دیگر ...

ارزش های ما

  • پایبندی به احکام و قوانین شریعت اسلام
  • پایبندی به قوانین حکومت جمهوری اسلامی ایران
  • اول مشاوره بعد سفارش
  • شفاف سازی و مسئولیت پذیری
  • تعهد به موفقیت هر مشتری
  • اعتماد و مسئولیت پذیری در تمام روابط
  • وظیفه شناسی و پاسخگویی به مشتریان
  • خلاقیت و گسترش دانش

استراتژی رشد

  • علم
  • خلاقیت
  • دانش
  • تشریک مساعی
  • رضایت مشتری

لیست مشتریان کُشِن

  1. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  2. وزارت آموزش و پرورش
  3. بانک شهر
  4. بانک ملی
  5. بستنی روز
  6. پیک بادپا
  7. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
  8. گروه صنایع گیتی پسند
  9. کاوه بتن
  10. رهام داتک
  11. صدا و سیما
  12. کانون اتحاد وکلای جوان
  13. موسسه کارآفرینان آوا سلامت
  14. مدیا پردازش
  15. سورین پخش رایانه
  16. انجمن ملی ماساژ ایران
  17. مدارس کودکان هوشمند
  18. اداره گاز استان چهارمحال بختیاری
  19. کمپانی آدُر
  20. کابل ایران
  21. قصه لند
  22. گرم ایران
  23. و بیش از 500 استارتاپ

# تگ ها :

کسب و کار کشن راهکار

راه های ارتباطی کسب و کار :


شماره های تماس :

  • 021-88891145
  • 021-88930698

راه های ارتباط آنلاین :

شبکه های اجتماعی :

user placeholder image
user placeholder image
پلاسما طب 1398-07-13

سلام آرزوی موفقیت برای تیم پر تلاش کُشن

user placeholder image
امیر موسوی 1398-07-12

سلام . من یه شرکت تبلیغاتی دارم و تیم موشن گرافیست هم دارم. آمادگی داریم در صورت رضایت شما ، باهاتون همکاری داشته باشیم

user placeholder image
رضا حیدری 1398-07-06

سلام. ممنون میشم در سایتتون در مورد دانش گفتمان دیجیتال بیشتر صحبت کنید. من دانشجوی رشته بازرگانی هستم و به این حوزه علاقه زیادی دارم سپاس

user placeholder image
بیمه سامان 1398-06-02

سلام وقت بخیر امروز سریال محتوای 50 دقیقه ای مون رو دریافت کردیم. باید از مدیریت سرویس کشن تشکر کنیم که چنین تیم منسجم و فعالی رو تشکیل دادن. واقعا از کارها لذت بردیم.

user placeholder image
لامه ای 1398-05-31

سلام بر تیم کشن من بیش از 50 تا از کارهای شما رو تماشا کردم. توصیف خیلی روان و قابل فهمی دارید. اما فکر کنم برای بازار ایران نیاز به فرهنگ سازی بیشتری باشه با متوجه کار توصیفی بشن

user placeholder image
مسعودیان 1398-05-25

قبلا جشنواره فروش بیشتر برگزار میکردید. جدیدا تخفیف ندارید. کُشِن لطفا هوای کسب و کارهای کوچیکو داشته باش

user placeholder image

سلام. من مدت ها بود که به دنبال یه راهکار مناسب برای ویدئو مارکتینگ بودم اما مجموعه حرفه ای پیدا نکردم. کارهای شما در عین سادگی بسیار گیرا و دلنشینه. امروز اولین سفارشم رو ثبت کردم. امیدوارم تجربه خوبی باهاتون داشته باشم. موفق باشید

user placeholder image
دانش افزار 1398-05-16

سلام بنده یک شرکت دانش بنیان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارم. خوشحال میشم بتونم از تخصص شما عزیزان برای انتشار کارم استفاده کنم. لطفا راهنماییم کنید

user placeholder image

براتون آرزوی موفقیت میکنم

user placeholder image
عسما 1398-05-02

شما خيلي خوبين


کسب و کارهای پیشنهادی