وقتی مراجعه کننده به صورت تلفنی با شما ارتباط برقرار میکنه ،دنبال کسب اطلاعاتی درمورد محصولیه ک میخواد اون رو بخره ، در نتیجه محصولی در بازار فروش میره که یک اطلاعات توصیفی دقیق و جامعی داشته باشه ، بنابر این باتوجه به شرایط بازار ، درسته که در پیگیری و فالوآپ مشتریان تلفنی، باعث افزایش سرعت پاسخگویی بشه و براتون منفعت داشته باشه ، اما در مقابلش مواردی از جمله عدم توانایی پاسخگویی ، پیگیری و دنبال کردن مشتریان تلفنی ، میتونه کسب و کار شمارو مورد تهدید قرار بده.

این جشنواره میتونه در بستر صفحات وب و اینستاگرام این امکان رو فراهم کنه تا بتونین جزئیات محصول و شرایط تخفیفات رو به بهترین شکل ، بیان و دغدغه های مشتریانتون رو رفع کنین.

مزایای استراتژی محتوایی کشن برای کسبه سنتی

منافع شما در همکاری با کشن:

مهمترین کارها : پاسخگویی ، پیگیری و دنبال کردن مشتریان تلفنی

ما با تولید محتوای توصیفی (مبتنی بر موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) ، اشراف محتوایی مناسبی در اختیار مراجعه کننده فروشگاه و یا شرکت شما میگذاریم و به این شکل شمارو در پاسخگویی ، پیگیری ودنبال کردن مشتریان تلفنیتون یاری کنه

داغ ترین دردسر:

عدم توانایی پاسخگویی ، پیگیری و دنبال کردن مشتریان تلفنی

با توجه به زندگی صنعتی مردم ، رواج شبکه های اجتماعی و تنوع محصولات و محتوا در بازار ، امکان مراجعه مجدد و یا پیگیری مشتریان به صورت حضوری و یا تلفنی با استقبال کمی مواجه میشه ، لذا ما میتونیم با تولید محتوای توصیفی (مبتنی بر موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) پیامی را برایتان معماری کنیم (به طور مثال کشن و یا مینی کشن هایی در باره چشنواره ها ، محل های مصرف ، تکنولوژی محصول ، راه کار های اصالت سنجی محصول و ...) که در بستر های پیام دهی همچون واتساپ و اینستاگرام با ارسالشان مشتریانتان را دنبال کرده و خواسته هایشان را پیگیری کنید.

غالب ترین منفعت :

افزایش سرعت پاسخگویی

با استفاده از ساده ترین و شیوا ترین حالت ممکن نسبت به شناخت محصول که باید در کمترین زمان و با بیانی کاملا مختصر و جامع حول در خواست مشتری در اختیارش قرار داده بشه ، باعث افزایش سرعت پاسخگویی میشه، لذا ما میتونیم با تولید محتوای توصیفی (مبتنی بر موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) ، در کمترین زمان و با روایتی شیوا و در عین حال مختصر و جامع که باعث افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان میشود ، در اختیارتان قرار دهیم.

مهمترین دغدغه مشتری نهایی :

شرایط تخفیف

بعد از انتخاب محصول شما توسط مشتری همزمان با اقدام به خرید ، مشتری دچار دغدغه های جدیدی مبنی بر شرایط ثبت سفارش و چگونگی دریافت بیشترین تخفیف از شماست.(مثلا : چجری میتونم تخفیف بگیرم ؟ و یا جه قیمتی مناسبه این محصول است؟ و آیا من در خرید موفق عمل کردم؟)

بهترین روش برای پاسخ به این سوالات " که در نهایت می تواند دغدغه های مشتری را بر طرف نماید"، تولید محتوای توصیفی (مبتنی بر موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) ، که به نظام موضوعاتی به صورت مختصر و جامعی از راهنمای ثبت سفارش تا چگونگی بهره مندی از جشنواره ها و فرصت های تخفیفی فروش پرداخته می شود .

الگو بهره برداری

با استفاده ازظرفیت های صفحات وب و اینستاگرام می توانید مشتریان حضوری خود را با محتوا های توصیفی که ما برایتان تولید کردیم ، دنبال و پیگیری کنید.

برای شروع ساخت محتوای توصیفی، لازمه براساس ابعاد ، کارها ، دردسرها و منفعت هایی که دنبال می کنی الگوی کار(framework)(چارت کشن) و استراتژی محتوایی (content strategy)(استراتژی محتوایی کشن مبتنی بر هشت گام) داشته باشی و براین اساس موضوع های محتوایی که تو رو در بازارسازی و بازاریابی(محتوا) محصولاتت و معرفی کسب و کارت به بازار یاری کنه از طرفی بتونه هرچه بهتر دغدغه های مشتریانت رو مدیریت و برطرف کنه و به طبع آن کاهنده دردسر و همچنین منافع ساز برات باشه.

از کجا شروع کنم؟

برای رسیدن به نتیجه هر چه بهتر در حوزه های زیر باید محتوا تولید کنی:

استراتژی محتوایی

1. معرفی برند (زیر گروه درباره برند) :

لازمه برای شروع آشنایی ، با معرفی کسب و کارت اون رو در ذهن مخاطب جا بندازی که در این گام هدف ایجاد جریان شفافیت )جریان اطلاعات( بین مصرف کننده و کسب و کارته .

2.معرفی محصولات :

در اینجا علاوه بر معرفی و ایجاد شناخت نسبت به محصولات باید مواردی شامل دغدغه های مصرف کننده، راه حل، تجربه و دور نگری شما ازاین محصولات نیز بیان بشود.محصولات میتوانند به شرح ذیل باشند:

  1. معرفی محصولات با مفاهیم فیزیکی (مانند کیف ، کفش و... ) : وجود برچسب دیجیتالی روی محصولات همچون کیو آر کد که مصرف کننده رو به سوی محتوای توصیفی(مبتنی بر : موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) هدایت کنه که محصول رو تشریح کنه و در ادامه ویژه گی ها و تکنیک های بکار رفته در ساختش رو توضیح بده و نیز به وجوه تمایزش با محصولات رقیب بپردازه در بازار امروز و شرایط پسا کرونا یه ضرورته.
  2. معرفی محصولات با مفاهیم مجازی ( مانند مشاوره، کلاس های غیر حضوری و...) : محصولات با مفاهیم مجازی چون دیده نمی شن و اثرش مشهوده بیش از هر نوع محصول دیگری به محتوای توصیفی(مبتنی بر : موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) در تشریح و معرفی به بازار نیازمندن و لازمه با تحلیل و شناخت گروه های هدف و تناسب آن تولید محتوای متناسب اونهاست .
  3. محصولات آموزشی : معرفی محصولات آموزشی در چهارچوب محتوای توصیفی(مبتنی بر : موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) باعث تسریع مراجعه از جانب آموزش پذیران می شه ؛ چرا که محصولات آموزشی چالش خلاء شناختی از جانب مخاطب داره مخصوصا دوره های حرفه ای ؛ لذا محتوای توصیفی اینجا می تونی پلی رو ایجاد کنه بین دوره و مخاطب و خلاء ها رو کاملا پوشش بده .
  4. رزومه محصولات : اگه محصولت مخاطب سازمانی داشته باشه خوبه محتوای توصیفی(مبتنی بر : موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) مبنی بر معرفی مشتریانی که از محصولاتت استفاده کردن و تجربیاتی که شما در ارائه این محصولات بدست آوردی طراحی و نشر بدی .
  5. محصولات نوین : مصرف کننده در بازار عمدتا تمایلش به محصولات مرسوم وجا افتاده(محصولات رایج) است لذا نسبت به محصولات نوین همیشه با نگاه تردید برخورد می کنه و نیاز به محرک قوی تری برای ابراز توجه به چنین محصولاتی (محصولات نوین) داره؛ طبیعتا محتوای توصیفی(مبتنی بر : موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) می تونه نقش موثر و سازنده ای رو در پرکردن این خلاء بازی کنه .
  6. معرفی وب سایت : در کاربری وبسایت جزو شاخص ها و استانداردهای یوزراکسپرینس یا تجربه کاربری می توان به محتوای توصیفی(مبتنی بر : موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) اشاره کرد که تمام ابعاد سایت رو توصیف کرده و در تجربه کاربری توان لازم برای اقدام رو پایین بیاره و خود نقش پیشران در اعتیاد سازی و قیفهای کاربری داشته باشه .
  7. معرفی اپلیکیشن (کاربرد و ماهیت ) : وجود محتوای توصیفی(مبتنی بر : موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) در معرفی اپلیکیشن که هم از حیث ضرورت و هم از حیث کاربری مخاطب رو اقناء کنه می تونه هم در توسعه کاربر نقش موثر داشته باشه و هم در توسعه کاربری و در نهایت اقبال اپلیکیشن رو در قلمرو اقتصاد دیجیتال بالا ببره .

بسته محتوایی ویژه کسب و کار شما با امکان پرداخت اقساطی:

تمام موضوعاتی که در بالا توضیح دادیم رو میتونیم با کیفیت مناسب و حرفه ای برات آماده کنیم. کافیه بسته زیر رو خریداری کنی تا بعدش مشاورانمون باهات تماس بگیرن و کار رو باهم شروع کنیم:

2 تا یک دقیقه

  • تعداد کشن : 2 عدد
  • تعداد اقساط : 1
  • مبلغ هر قسط : 1,550,000 تومان
  • پیش پرداخت : 1,000,000 تومان
  • حسن انجام کار : 250,000 تومان
  • تعداد بسته :
2800000

قیمت کل:2,800,000 تومان

خرید بسته

مشاوره تلفنی رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید .
تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند :)