چارت کشن > استراتژی محتوایی احراز اصالت

راهنمای جامع برای ساخت و مدیریت برندی که شناخته شده، محبوب و متمایز است. (با استفاده از موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی)

قدیمها وقتی پدرم تصمیم گرفت که برای ما گوشی موبایل بخره یادمه که در بازار فقط یه نوکیا بود و اکثرا همه مردم گوشی نوکیا داشتن نه تنوعی برای انتخاب داشتیم و نه سختی ای در تصمیم گیری و چون چند جای مشخص گوشی میفروختن، طبق روال همیشه میرفتیم پیش علی آقا و گوشی رو ازش می خریدیم و خیالمان هم راحت بود که گوشی فابریک و اصله.

اما امروزه از گوشی موبایل گرفته تا کوچکترین وسایل بهداشتی؛ برند، مارکها و مدلهای مختلفی دارن.

انقدر تنوع محصولات و برندها زیاد شده که تصمیم گیری را بسیار دشوار کرده و بعد از اینکه تصمیم می گیری که چه برندی بخری، مشکل بعدی که باهاش مواجه میشی اینه که از کجا بخرم؟ چطور جنس اصل رو از نوع تقلبیش تشخیص بدم؟و ده ها ابهام دیگه که خرید رو برات بغرنج می کنه؛

مسلما این ها همه چالش های مشتریان شما در فرآیند خرید از شما هم می تونه باشه و راه حلش داشتن یه راهکار محتوایی برای ساده و شفاف سازی این فرآینده که بهش می گن راهکارهای احراز اصالت؛

احراز اصالت چیست؟

احراز اصالت فرآیند یا روش تشخیص اصل یا غیراصل بودن یک کالا و خدمته؛ یا قابل اطمینان بودن یک نرم افزار، وبسایت یا اپلیکیشن می باشد. (همچنین شفاف سازی مراکز توزیع یا فروش محصولاتتان هم می تونه در احراز اصالت اونها نقش موثری بازی کنه)

راهکار محتوایی احراز اصالت
با استفاده از موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوای توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی

در راهکار احراز اصالت ما می توانید روشهایی را که مصرف کنندگان از طریق آن می توانند به اصل بودن محصول شما پی ببرند را معرفی کرده و شرح دهیم. در اصل شما در این پروسه با انتقال محتوای فاخر و مطلوب این اطمینان رو در ذهن مصرف کننده ایجاد می کنید که محصول شما نسبت به محصولات مشابه اصالت داشته و وی (مصرف کننده) چکونه می تواند آن را تشخیص دهد .

این راهکار محتوایی شامل پنج گام می باشد که به شرح ذیل می باشد :

استراتژی محتوایی احراز اصالت

1. اصول اصالت سنجی

در گام اول لازمه اصولی که مشتری یا مصرف کننده لازمه بدونه تا بتونه به صورت اولیه اصالت محصول شما رو بسنجه و تفاوت هاش رو نسبت به نمونه های تقلبی تشخیص بده رو بهش آموزش بدیم برای این کار محتوای آموزشی که ماهیت توصیفی ( موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) داره توصیه می شه .

2. تکنولوژی های محصول

سپس در گام دوم لازمه تکنولوژی هایی که محصول شما رو نسبت به نمونه های ساده تر و قدیمی متمایز می کنه تشریح بشه و از طرفی یک چک لیستی ایجاد و در اختیار مشتری و یا مصرف کننده گزاشته بشه که به ساده گی از حیث فنی و تکنولوژیکی بتون نمونه اصل (محصول شما) رو با تقلبی مقایسه کنه و اونها رو نسبت به هم تشخیص بده ؛

به منظور سازوکار محتوایی( موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) پیشنهاد می شه که متنوع و چند وجهی باشه .

3. خدمات پس از فروش ، گارانتی و وارانتی

مهمترین شاخص در اثبات اصالت محصولات یک برند وجود فرایندهای خدمات پس از فروش ، امتیازهای وارانتی ونیز گارانتی است . یکی بارزترین شاخص های تمایز بین محصولات با اصالت و اصل نسبت به نوع تقلبی در همین موارد می باشد ؛

حال در این گام با یک یا چند ساز و کار محتوایی( موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) خدمات پس از فروش به مشتریان و نیز مصرف کنندگان در قلمرو بازارتان آگاهی بخشی می شود و سپس برتری هایتان در حوزه وارانتی و گارانتی با رقبا مقایسه می شود و در پایان انتخاب رو به عهده خریداران می گزاریم که طبیعی است شما را انتخاب کنند . (چون نسبت به رقبا برتری محتوایی و شفاف سازی دارید.

4. باشگاه مشتریان

مشتریان در پروسه اصالت بخشی به محصولاتتان تا حدودی به شما وفادار شده اند ولی از شما (برند و کسب وکارتان) چیزی بیش از اینها انتظار دارند تا خود را به شما وفادار بدانند و محصولات شما را نسبت به سایرین معتبر بشمارند ؛

باشگاه مشتریان و پاداشت هایی که شما در این قالب برای مشتریانتان طراحی می کنید بهتری مشوق می تواند باشد و شما تیر خلاص را به مشتریانتان زدید و آنها را شیفته و مشتاق محصولات و برند خود کردید به گونه ای که توان هیچ گونه مقاومتی در مقابل محرکهای فروش شما نخواهد داشت ؛ ما در این گام با سازوکار محتوایی ( موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) کشن شما رو یاری کرده و توان اقدام را برای مشتریانتان به تنها یک کلیک بهینه کرده و بازدهی شما رو در این گام استراتژیک حداکثری می کنیم.

5. معرفی جشنواره

با طی شدن چهار گام قبلی تنها کافی است یک جشنواره فروش طراحی اجراء کنید ، سیلی از سفارش و تقاضاست که سرازیر به دفاتر فروش و شعبات شما می شود که کشن با سازوکار محتوایی اش ( موشن گرافیک / ویدیو / تیزر تبلیغاتی و در یک کلام محتوا توصیفی همچون نگاره توصیفی ، اینفوگرافی ، متن توصیفی و پادکست توصیفی) در جریان سازی و مدیریت سوء های بازاریابی دیجتال همچون بازاریابی محتوا ، بازاریابی ویدئو ، تبلیغات تیزری و سایر موارد محرک ساز تقاضا (داخل و خارج قلمرو بازار برند شما)در کنارتان بازدهی حداکثری ایجاد خواهد کرد .

این راهکار در قالب های مختلف شامل :

  1. موشن گرافیک :
    یه موشن گرافی 15 الی 60 ثانیه که به صورت فرآیندی تولید و در ده ایستگاه کارشناسی می شه .
  2. ویدیوهای توصیفی:
    ویدئوهای توصیفی در قالب رئال و مستند می باشند و کاربردشون در محتواهای حجیم و بلند مدت است.
  3. انیمیشن توصیفی:
    انیمیشن توصیفی به انیمیشنی گفته می شه که داده های توصیفی و نامتقارن محصول یا یه موضوع قابل توصیف رو انیمیت شده و متحرک با ترکیب جلوه های بصری برای مخاطب توصیف می کنه.
  4. پادکست توصیفی:
    پادکست یه محتوای صوتی است که بین یک تا 5 دقیقه یه محصول یا موضوع اطلاعاتی رو تشریح و توصیف می کنه و ویژه گی اش در فاخر بودن و پرهیز از حشو است.
  5. کاور توصیفی:
    کاور توصیفی نگاره ای توصیفی است که با هدف تحریک مخاطب به اقدام (انتخاب یه پست یا پخش یه محتوای تیزر/ ویدئو یا انیمیشن هست) طراحی می شه. برای مثال: کاور ویدیوها در اینستاگرام که هرچه جذابتر باشند بیشتر مشاهده می شوند.
  6. اینفوگرافی:
    اینفوگرافی مصوری از اطلاعات توصیفی با الگوهای تقلیل گرایی هست که در درک و ساده سازی مفاهیم و داده های پیچیده به مخاطب کمک می کنه ؛ این قالب عموما در فضاهای ورک شاپی و آموزشی مؤثر تر عمل می کنه .
  7. و البته کپشن برای شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام:
    کپشن و یا متن توصیفی بین 150 الی 400 کلمه بوده و عاری از هر اضافه گویی با بلاغتی صریح یه موضوع را به گونه ای محرک ساز توصیف می کند .

قابل ارائه به شما می باشد.

نمونه های موفق مرتبط به گام های راهکار احراز اصالت کشن :

برخی از مشتریان ما که در حوزه احراز اصالت افتخار همکاری با آنها را داشته ایم:

موشن گرافیک معرفی باشگاه مشتریان برند بورس بوم

تیم کُشِن با تولید موشن گرافی های یک دقیقه ای با موضوع معرفی باشگاه مشتریان برای شرکت بورس بوم و نمایش مزایای آن، به این مجموعه در مسیر رشد کسب و کارش کمک کرده است. از مزایای تولید ویدیو برای این مجموعه میشه به:

  1. افزایش درآمد
  2. راحتی انتشار و پخش کردن ویدیو برای آگاه سازی بیشتر
  3. اثرگذاری مثبت بر مشتریان با استفاده از محتوای صوتی و تصویری

اشاره کرد.

ویدیوی توصیفی باشگاه مشتریان کاپدیس

تولید موشن گرافیک برای مجموعه کاپدیس در زمینه معرفی باشگاه مشتریان و انواع اشتراک های آن، تاثیر بسزایی در افزایش بازخورد و شفاف سازی خدمات برای این مجموعه داشته است.

موشن گرافی توصیفی فروشگاه لیانا شاپ

فروشگاه لیانا شاپ دو نوع خدمات باشگاه مشتریان بصورت حضوری و آنلاین ارائه می کند که با تولید دو موشن گرافیک مجزا برای هر نوع خدمت، به توصیف و راه های دریافت تخفیفاتش پرداخته است.
از مزایای آگاه سازی خدمات به مشتریان، افزایش فروش و استفاده، افزایش اعتماد و ارتقا جایگاه برند در ذهن مشتریان است.

مشاوره تلفنی رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید .
تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند :)

سوالات متداول تولید محتوا برای احراز اصالت

احراز اصالت فرآیند یا روش تشخیص اصل یا غیراصل بودن یک کالا و خدمته؛ یا قابل اطمینان بودن یک نرم افزار، وبسایت یا اپلیکیشن می باشد. (همچنین شفاف سازی مراکز توزیع یا فروش محصولاتتان هم می تونه در احراز اصالت اونها نقش موثری بازی کنه)
جذب مشتری جدید برای یک شرکت بسیار هزینه‌ بردارتر از حفظ مشتری ‌های فعلی و موجود است. شرکت‌ها با ایجاد باشگاه مشتریان و ارائه خدمات ویژه به مشتریان سابق خود، آن‌ها را راضی نگه می‌دارند تا دوباره برای خرید یا اخذ خدمات به ایشان مراجعه کنند. به این ترتیب علاوه بر جذب مشتری جدید، با حفظ مشتریان سابقشان تعداد مشتریان و در نتیجه فروششان را چند برابر می‌کنند.